skip to Main Content

Retourzendingen: Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten na overleg binnen 14 dagen in goede staat en ongebruikt, retour zenden om uw geld terug in ontvangst te krijgen, dit kan alleen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Dit dient echter wel schriftelijk vooraf aangekondigd te worden met daarbij vermelding van het ordernummer, uw bank of gironummer en de reden van retour. Ook dient het pakket duidelijk een retour afzender vermeld te hebben is dit niet het geval dan kunnen wij het pakket niet aannemen.  Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. De kosten voor het retour verzenden zijn voor rekening van de klant, wij raden aan te kiezen voor aangetekende verzending. Zodra de spullen in originele staat  bij ons in ontvangst zijn genomen zullen wij streven de aankoopsom binnen 14 dagen op uw rekening terug te storten. Deze garantie vervalt als het product is gebruikt of gedragen of als u zelf heeft geprobeerd een verandering aan te brengen.

U kunt het product ook terugbrengen naar de winkel, met uw factuur, wij geven geen contant geld terug in  de winkel maar streven er naar het verschuldigde bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.

Defect of gebrek: Indien een bestelling defect geraakt is tijdens transport of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt dient u dit binnen 7 dagen na ontvangst van de producten te melden aan: contact@sozan.nl

Return Shipments

If the ordered item does not meet your expectations or you ordered the wrong item. Than you can  after cosultation return your items within 14 days.  This has to be announced in writing before sending the products back including the order number. The package needs to be provided of a clear adres of the sender, if this is not the case we can not take the package.

This warranty expires if the product has been worn, altered or damaged.

All costs for return shipments are for the customer. We advise to make use of registered mail for this. If possible you could return your product in our shop with a invoice. We do not return cash in the shop but strive to pay back the amount within 10 working days.

Defect: If the products you ordered have been damaged during transport, let us know within 7 days after receiving the products b reporting this at: contact@sozan.nl

Back To Top